Wij plaatsen cookies om deze website naar behoren te laten functioneren, campagnes op jouw voorkeuren af te stemmen en de website te analyseren.
Managementassistente
De managementassistente ondersteunt de directie en het managementteam bij organisatorische, administratieve en communicatieve taken. Ze fungeert als spil tussen directie, medewerkers, externe partijen en klanten, en draagt bij aan een efficiënte bedrijfsvoering binnen een dynamische civieltechnische omgeving. Het doel is ook om ruimte te bieden in het takenpakket van diverse medewerkers zoals de receptioniste, en de P&O functionarissen. Het takenpakket ligt nu versplinterd in de organisatie.


Locatie Nieuwegein
Opleidingsniveau HBO
Aantal uren 32-40
Directieondersteuning
- Beheren van complexe agenda's van beide directieleden.
- Voorbereiden, notuleren en opvolgen van acties uit directievergaderingen en MT-overleggen.
- Verzorgen van correspondentie, rapportages en presentaties.
- Organiseren van interne en externe bijeenkomsten, inclusief locatie, catering en logistiek
Communicatie & Coördinatie
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor interne en externe contacten van de directie.
- Verzorgen van professionele communicatie richting opdrachtgevers, overheden en samenwerkingspartners.
- Coördineren van informatiestromen tussen afdelingen en het management.
Administratieve ondersteuning
- Beheren van vertrouwelijke documenten en dossiers.
- ondersteunen bij het opstellen van contracten, offertes en aanbiedingsdocumenten.
- Archiveren en structureren van digitale en fysieke documentatie.
Projectondersteuning
- Ondersteunen bij projectadministratie en voortgangsrapportages.
- Plannen en bewaken van deadlines en mijlpalen in samenwerking met projectleiders.
- Verzorgen van verslaglegging bij projectvergaderingen.
Organisatie & Projectverbetering
- Signaleren van knelpunten in werkprocessen en doen van verbetervoorstellen.
- Meewerken aan optimalisatie van interne communicatie werkstructuren.
- Ondersteunen bij implementatie van nieuwe systemen of werkwijzen.
Opleiding en ervaring
- MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van Managementassistentie, Office Management of Bedrijfskunde.
- Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een technische of projectmatige organisatie.
Vaardigheden
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Sterke organisatorische en planningsvaardigheden.
- Proactief, zelfstandig en stressbestendig.
- Discreet en betrouwbaar met vertrouwelijke informatie.
- Ervaring met MS Office, Sharepoint en bij voorkeur ERP-systemen.
Persoonlijkheidskenmerken
- Dienstverlenend, loyaal en representatief.
- Flexibel en oplossingsgericht.
- Teamspeler met gevoel voor verhoudingen.
- Accuraat en gestructureerd.
Kletsbordjes
De leukste gesprekken, voor tijdens je sollicitatie. Of voor wat gezelligheid aan tafel!
Solliciteer nu
Wat fijn dat je bij ons wilt solliciteren. Vul hieronder je gegevens in en vertel ons waarom jij denkt dat we een goede match zijn. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

